Produkter
- Båt & Fritidsutstyr
- Fortøyning
- Vedlikehold
- Elektronikk
- Båttilbehør
- Motordeler
- Installasjon
- Sikkerhet
- Vannsport
- Fritid & Fiske
- Båter
- Motorer
- Tilhengere
- Outlet
Se våre Kjøp- og Salgsbetingelser under Infosenter.
Alle priser er inklusive 25% merverdiavgift. Vi tar forbehold om prisendringer som skyldes endringer i valutakurser, endringer i lovpålagte avgifter eller vesentlige prisendringer fra våre leverandører. Vi tar også forbehold om evt. feiltrykk av priser.
Forsendelser er med NorLines eller Posten. Fraktprisene blir automatisk regnet på vekt og volum i vårt system.
Bakken Motor prøver til enhver tid å ha det meste av annonserte varer på lager, og komplette forsendelser sender vi innen 1 arbeidsdag fra vårt lager i Drammen. Vi prøver å levere mest mulig komplett, slik at det blir billigst mulig for deg. Vanligvis vil det ta 2-5 virkedager, litt avhengig av hvor i landet du bor, fra du bestiller til du mottar varene. Men i enkelte tilfeller må vi vente på bestilte varer fra våre leverandører. Du ser allerede ved bestilling om noe ikke er på lager og må bestilles.
Vi bruker Klarna og Vipps som betalingsløsninger i nettbutikken. Vi tar kun kortbetaling.
Om du ønsker en spesialbestilling, kan vi løse dette på e-post. Da lager vi en kontantfaktura med egendefinert forfallsdato og sendingsdetaljer, som deretter sendes til deg, og vi ordner sending/bestilling når denne er registrert innbetalt i vårt system. Denne metoden krever ofte noen få virkedager i bankoverføringsprosessen før den er synlig hos oss.
Vi gjør vårt beste for at alle oppgitte spesifikasjoner skal stemme på alle produktene vi selger. Vi opplever likevel at ting endres ved oppgradering eller oppdatering. Vi tar derfor et forbehold når det gjelder spesifikasjonene, men ved feil eller endring har du full bytterett uten noen omkostninger for deg. Vi må ta forbehold om evt. trykkfeil i katalogen.
Vi tar ansvaret for at varene kommer frem til deg i god stand. Dersom emballasjen er skadet må du kontrollere forsendingens innhold før du aksepterer levering. Gjør deretter merknad på fraktbrevet eller på NorLines/Postens skjema, og meld skaden til oss. Vi prioriterer reklamasjoner og oppfølging så raskt som mulig.
Dersom du mottar en vare som ikke fungerer etter hensikten, eller som er defekt har du full returrett. Retten til reklamasjon følger kjøpslovens frister. Ved reklamasjon dekker vi alle dine fraktutlegg. Vi ønsker fornøyde kunder - så ikke nøl med å gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på en vare. Ved angrerett og retur må du også fylle ut skjema for godkjenning.
Dersom du ønsker å bytte varer du ikke har bruk for, så kan vi også ordne dette. Bytting forutsetter at varen tilbakeleveres i fullgod stand og i original emballasje, og at du har kontaktet oss på forhånd for godkjenning.
Du har alltid 14 dagers angrefrist ved kjøp på postordre. Kjøper må dekke returporto, og vil få full refusjon for returnerte varer. Dette forutsetter at varene returneres i fullgod stand og i original emballasje. Oppgi ditt kontonummer så får du utbetalt beløpet omgående.
Dersom du velger å ikke hente ut pakken må du gi oss melding, samt sørge for å betale returporto. Pakker som kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg kostnader i form av porto og returgebyr.
Ekstrakostnader som følger av dette faktureres deg sammen med et behandlingsgebyr - eventuelt velger vi å la pakken gå i retur til deg. Større varer som returneres med bil/båt må ikke sendes med ”mottaker betaler frakt” uten etter avtale med oss. Vi har egne frakt- avtaler vi ønsker å benytte, og sørger for at NorLines/Posten tar hånd om pakken, dersom du gir oss bedskjed.
Dersom vi er tomme for en vare, vil vi der det er mulig levere et tilsvarende produkt. Dersom du ikke ønsker erstatningsvaren kan du returnere denne til oss. I slike tilfeller vil Bakken Motor refundere varens kostnad og alle dine fraktutlegg. Dersom vi sender varer med annen pris enn det som er oppgitt i katalogen har du full returrett på varen, og du får refusjon for både vare og fraktutlegg.
Vi skal gjøre vårt beste for deg slik at du blir fornøyd med oss. Hvis du vil, kan du hjelpe oss med dette, og unngå noen av de tingene som vi av erfaring vet fører til forsinkelser og misforståelser.
Det er mye enklere for oss når du bestiller alt på en gang, i stedet for å ringe flere ganger og legge til nye varer på ordren. Hver gang en ordre endres må vi stoppe den i systemet, og begynne plukking/pakking på nytt. Dette fører alltid til forsinkelse av din ordre. Dersom du må endre gjør vi selvsagt det vi kan for at ordren skal gå raskt og feilfritt gjennom systemet.
Vi vil av og til gå tom for enkelte artikler. Da hender det at vi venter litt på inngående varer før ordren din går av sted.
Vi ønsker å gi alle våre kunder den beste kjøpsopplevelsen som mulig. Dersom vi har gjort en feil, eller hvis systemet ikke har fungert slik du ønsker - gi oss en tilbakemelding slik at vi kan rydde opp så raskt som mulig.
Hvis du har ringt oss på telefon, noter deg navnet på selgeren eller bruk tilbudsnummeret på spesialbestillinger. Da kan vi ta tak i hva det gjelder så raskt som mulig, for å hjelpe deg videre med det du ønsker.
Vi ønsker å være Norges beste på hjelp og service - ikke bare salg. Hvis du trenger reservedeler, send oss en e-post med modell og serienummer, skrognummer eller chassisnummer. Det koker veldig hos oss på telefon i båtsesongen, da klarer vi sjelden å ordne delebestillinger på telefon - men vi jobber utover normal arbeidsdag for å hjelpe kundene våre ila. kortest mulig tid. Vi har også et stort autorisert Servicesenter med faglærte mekanikere som kan hjelpe deg med på både båt, motor og tilhenger.
Kobbervikdalen 115
3036 Drammen
Epost: post@bakken-motor.no
Telefon: (+47) 32 26 01 80
Org. nr: 951 468 215 MVA
Vipps: 664339